torsdag, oktober 08, 2009

Vi planerar resa till Singapore... Mamma Mia!

Det är redan oktober… Tiden går fort... Nästa vecka, på fredag börjar björnungarnas en vecka drygt långa höstlov och vi har planer på att resa till... Singapore! Vi har aldrig varit där. Det skall bli riktigt skoj! Ett nytt äventyr i äventyret.

Av någon anledning så har det blivit så att jag/vi inte än hunnit se på ”Mamma Mia!”. Nu har jag sett filmen två gånger med två dagars mellanrum! Haha, men den var ju bra! Speciellt om man gillar ABBA och skådespelarna. Första gången blev det på dvd:n, planerad filmmys med andra ord, och andra gången zappade jag bara snabbt på tv:n då jag kom fram till en kanal där just ”Mamma Mia!” började. Då släppte jag städredskapen och slängde mig i soffan ;) …

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails