onsdag, december 23, 2009

Jul


Ordlös Onsdag

Det här är Jul för oss i år :).


12 kommentarer:

CamillasFoto.se sa...

Blir det inte varmt för den stackarn? God jul!

Lasseivomma sa...

Härlig julvy. Jag ser nog att snögubben är fejkad, så behöver inte vi göra.
Ha nu en fin jul där borta. Jag uppskattar dina annorlunda bidrag i utmaningarna. Hälsa björnungarna och björnen. Lasse

sinneskatten sa...

En riktigt god jul önskar jag dig.

Maria sa...

Härlig bild! Njut av sol och värme!
GOD JUL!

Anonym sa...

Hehe, fördrar den svenska julen ;-)
Men det ser härligt ut och jag önskar dej en God Jul.
/Helena

Hedwig sa...

Wow, härligt om man gillar den varianten. Ha nu riktigt ksönt där nere och njut. Vi njuter av en vit jul här hemma.

Lenas Fotoblogg sa...

Ja det kan ju verkligen vara olika....här är det minusgrader och mycket snö....God Jul!

Ladyinblue sa...

En jul i Thailand skulle jag tro är helt annorlunda. Snö, gran ja hela kitet.
Men en snögubbe de finns ;) Ha en underbar God Jul

Cecilia Artista sa...

Du har en fin snögubbe där nere vid stranden! Jag har en pingvin bland palmerna!
Men jag är på kort visit i Sverige nu och får uppleva all snön här i år.
GOD JUL!

mammaxtre sa...

Är det inte otroligt svårt att få julkänsla?

Pz2 sa...

Er jul ser varm och skön ut =)

Camilla Alvén sa...

Det ser inte helt fel ut!

Här firar vi för en gångs skull en vit jul.

God Jul
Kram
Camilla

Related Posts with Thumbnails