onsdag, december 16, 2009

Ordlös Onsdag - Eftermiddag


Ha en fin dag!

12 kommentarer:

Maria sa...

Underbar bild!
Där skulle jag inte ha något emot att vara.
Ha en bra dag!

Marie sa...

Fint.

Liane sa...

Vilken eftermiddag, vilka lugna sköna färger

Lasseivomma sa...

Jag har en likadan...en strand i dag, ska vi byta?

Anonym sa...

Där skulle man ligga och lapa drinkar under en palm, men först vill jag har vinter :)

Camilla (Rantis) sa...

ååååhhh... så underbart eftermiddag foto!
Ska ju till värmen jag med om 1 vecka, så då får jag njuta till solen...läääänge på dagarna!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vilken härlig bild, underskön är den.

En fin kväll önskar jag oxå dej,
Irene

ormbunke sa...

Kul med lite annorlunda eftermiddagsbilder.Idag har vi fått snö även i södra Sverige.Nu fryser det på så det kanske ligger en stund.
Tack för titten hos mig.Ha de gott i värmen. Anita

sinneskatten sa...

En av alla de sköna stunder på sommaren eller semestern är att få vila sig efter maten.
Det ser ut som man gör det hos dig, sköööönt

AKO sa...

Det där ser inte dumt ut! Skulle tro att temperaturskillnaden mot min bild är minst trettio grader.

Pialotta sa...

Ja, det är ju bara så helt underbart hos dig:-))

V.I.C.K.I.S. sa...

Härligt eftermiddags lugn...så skönt...så rofyllt.

Related Posts with Thumbnails