onsdag, januari 13, 2010

Bananerna tog slut, så jag gick ut ;)!


15 kommentarer:

A home far away sa...

Fyndigt!:)
Och visst är det läckert att ha bananer inom räckhåll, obeskrivligt egentligen.

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Maria sa...

Har du bananer på tomten??? Härligt i så fall! Slippa gå till affären och handla... :)
Ha en bra dag!
/Maria

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hehe, no, jag slipper inte åka till affären och handla, vi har inte bananträd på tomten, men det har grannen ;)...
Ha det gott alla!
Xini Björnmamman

Hedwig sa...

Smart tolkning, blir mer och mer imponerad över allas kul bilder idag.

Marie sa...

Det var en bra tolkning!

Pialotta sa...

Nämen Gud så härligt tolkat och så fint att kunna plocka dom så där:-)

Melting Pot sa...

Fina bilder du tar! Härligt att vara självförsörjande på bananer ;)

Anonym sa...

Vilken lyx med färska bananer sådär.
Ha en bra dag.
/Helena

Pockethexan sa...

Hos oss kan man plocka istappar i träden...

Härliga foton!

<;D

sara - Glitterögon sa...

Så mysigt det ser ut, tänka att ha bananträd så nära inpå. Underbart.
Har ni eget hus i Thailand?

andrea sa...

haha, det hoppas jag med :D
Detsamma =)

Diana sa...

Åh, jag vill också kunna göra så... `tjurar´

Sari sa...

Åhh va härligt med bananträd :O)...här är det vinter och kallt och vita träd.

Kram från Sari med familj

min vita dröm sa...

Det var jag som skrev inlägget innan...men jag var visst inte inloggad...men nu är jag det.

Kram Sari

Misswhatsit sa...

Bra tolkning av dagens tema. Dessutom härliga bilder, som alltid .

Related Posts with Thumbnails