tisdag, februari 02, 2010

Back To Reality :)

Vi hade tre underbara dagar ute till sjöss och på land, närmare bestämt Koh Kood/Koh Kut ön, igen ;).
Tisdagstema ~ Liggande ~

Nu är vi hemma, i Mae Phim. Kom i går, eftermiddag. Är fortfarande lite trötta efter all båtåkning, snorkling, klättring och sena kvällar. Men inte björnungarna som, tidigt i morse, glada hoppade på minibussen som tar dem som vanligt till skolan. De samåker med grannens barn, som går i samma skola. I fredags har den nya större minivanen kommit, så alla barnen och föraren hade sett fram emot att köra den. Ny vecka, ny bil nya äventyr. Hoppas ni alla har haft en fin helg med mycket mys.
Kram,

12 kommentarer:

Bitten sa...

Det ser väldigt inbjudande ut. Jag kommer på en gång.

Karoleen sa...

Ligga i hängmatta är mysigt ju. Mysig, mysigt - vilken otrolig strand.

Husbilen Credo sa...

Hej!
Synd jag inte kunde stanna så länge. Ville ju så gärna prova din hängmatta.
Ha en bra dag!
LottaM

Maria sa...

Kommer på studs!
Underbar bild!
Ha en riktigt bra dag!

Carina sa...

Där skulle jag kunna bli liggande...
Härlig tolkning!
Kramen.

Pialotta sa...

När bjuder du på en strandtur där;-)?
Härligt, mysigt förstår jag .. Min dotters familj njuter i högsta grad i Thailand nu.. fast de varit där ett antal gånger..Jag finns ju med i resväskan, men det är ju inte det samma att ligga där och kika fram;-)

Veronica sa...

Mmmm, ja tack ;)

Resa med Herbert sa...

Hej!

I en sån hängmatta skulle jag inte alls ha något emot att vagga i just nu.

Må fint, önskar Irene

Cecilia Artista sa...

Det ser verkligen inbjudande ut! Jag stannar gärna några dagar där och njuter av tillvaron!

Mona sa...

Tänk att få ligga där och höra vågornas brus...

mammaxtre sa...

Vilket härligt liv ni verkar leva. Jag vill också :-)

Lissen sa...

Oh jag skulle vilja ligga där i hängmattan.
Vacker bild. Trevlig helg önskar jag dej.

Related Posts with Thumbnails