onsdag, mars 31, 2010

Snart Påsk!

15 kommentarer:

Rantamor sa...

Ja där skulle jag kunna sitta nu på påsken.
Eller är det detta som ÄR Blåkulla ???
Då kommer jag på en gång....ska bara trimma kvasten lite...

Glad Påsk på dig.

Pialotta sa...

Underbart med blomning i Påsken färger.. Glad Påsk på dig:)

Eva-Lena sa...

Vilken härlig bild, så kontrastfylld mot hur det ser ut här hemma :)

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!/E-L

Lotta sa...

Vilken bouganvilla för det är vad det är
Ljuvliga färger
Det är så man riktigt tappar fattningen
Såååå vackert!!!!!!!!
Mysig Askeonsdag på dig där nere

mimmi sa...

ojoj .. ojoj .. så himla vackert .. och så underbart det ser ut ... jag tar nästa flyg och kommer ... har du satt på kaffet så det är klart när jag anländer ;)

✫Fru Ölmis✫ sa...

mm härlig bild :)

Monica o Jacob sa...

Varmt och skönt ser det ut, Glad Påsk från oss.

Annelie sa...

Avundsjuk? Jag? Näedå, inte ett dugg!
( Jag vill också vara däääääär!)

anemonen sa...

Åh här skulle jag gärna vilja sitta och fira min påsk. Vackert. Glad Påsk önskar Inger

Anonym sa...

Så vackra blommor! Ser så skönt ut att sitta där. Glad Påsk!

Misswhatsit sa...

Vilken underbar blomsterprakt!Härliga färger.
Glad Påsk!

LissenTo sa...

Tror jag packar väskan och kommer till dej, ser så härligt ut. GLAD PÅSK önskar Lissen

Bitten sa...

Underbara färger. Glad påsk!

Mona sa...

Är det bougainvilla? Fantastisk blomning. Som ett jättestort påskris! Önskar dig en Glad Påsk!

Nina sa...

Härligt färgglad bild!

Related Posts with Thumbnails