fredag, september 18, 2009

Apropo filmjölk ;)

Yes! Jag hittade filmjölk eller naturell yoghurt... eller återhittade den. När vi var här sist i vintras, upptäckte vi att restaurangen intill området hade  ”müsli with home made yoghurt” med gott frukt i så som papaya, ananas, mm, gott! Eftersom de flyttade in i närliggande området så fick jag en känsla av att de ändrat utbudet när jag, för några dagar sen tog en snabb titt i nya menyn. Men, igår när vi satt och åt lunch där, gissa om jag blev glad över att se att yoghurten fanns visst med på menyn… Tack! Mitt home made filmjölk projekt skulle ändå inte gett något ätbart resultat ;).



P.S.: Men jag blev besviken, efter att ha smakat på yoghurten... inte alls lika gott som förr. Det märktes att de hade ändrat lite i menyn och kanske även byt ut kocken...

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails