fredag, oktober 30, 2009

Sjuk och trött...

En sorts infektion har invaderat mitt ena öra och gjort att jag fick bl.a. lock på örat och hör sämre; drygt en vecka senare är det fortfarande jobbigt, minst sagt. Efter gårdagens besök på Bangkok Hospital Rayong, med läkarundersökning med olika kameror och apparater och ett hörseltest, fick jag ett antal tabletter att äta i några dagar…
Men något riktigt kul har det planerats för helgen! Vi kommer att åka båt till en fin ö (minns inte namnet, återkommer med det senare, när sidoeffekterna från tabletterna ger med sig, haha … men det är ju svårt med thailändska namn… inte ens björnpappan kommer ihåg vad den heter…). Vi kommer att bo där på hotell, en natt. Det är ett gäng som skall åka med, så det skall bli skoj, ön ligger i alla fall i närheten av Koh Chang.
Känner mig lite trött igen, inte roligt att gå och lägga mig nu… ska ta med björnlillaflickan och gå och bada, istället… alltid kul att bada och trevligt att småprata med grannarna.

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails