lördag, december 05, 2009

Dagens rapport!


Det är 5 december, idag och Thailands kungs födelsedag! Helgdag på måndag, också. Björnungarna kommer att ha ledigt även på torsdag och fredag, nästa vecka på grund av andra helgdagar. Japp, det betyder att de har skola bara två dagar, den veckan, inte bra när man har vant sig att ha lugn och ro fem dagar i veckan, fniss... Veckan därpå börjar jullovet. Oh, vad de ser fram emot julafton och tomten ;).

Men här har det inte hunnits med alla julklappar, bara en, dock fler på gång :). Vi brukar inte köpa så många just julklappar, om jag skall vara ärlig, tycker vi gör roliga saker tillsammans så ofta vi kan, och ger små presenter ibland… Jag kan inte köpa julklappar många veckor innan och spara till julafton… kan inte vänta så länge, och sedan är jag så bra på gömma saker att jag troligtvis hittar de efter julafton :D.

Hur går det för er? Har ni köpt alla julklapparna?
Några planer för helgen? Här är grillen varm, kyckling och fläskfilé, med potatismos, broccoli och valfri dricka till. Efterrätten tror jag vi kommer att vara för mätta för, men glass går ju alltid ner, förr eller senare :D.

Hoppas ni får en fin dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för tipset om Caonon 500 d, så snällt av dig!!! Å, grilla...mums! Nu ska jag kika lite mer på din fina blogg, ha en fin andra advent!

Related Posts with Thumbnails