söndag, december 06, 2009

Kul med triss i trissar!

Tycker det är skoj att visa er mina bilder, speciellt när ni skriver att ni vill se fler :) sedan är det kul att vara med på fotoutmaningar. I just fototriss skall man vissa tre bilder med tre av någonting... och denna gång, även tävla om en fin fotobok. Här kommer min triss!

Får jag bjuda på lite grillad kyckling idag?
En bild från gårdagen.


Black and White på Tamnanpar, Classic Forest.


Att man måste ta med kameran, när man besöker restaurangens (Classic Forest, igen :) toalett, är en självklarhet. Förresten, så har den här bilden förutom tre speglar, tre handfat, även tre små fönster om ni tittar noga (de små svarta hålen till höger - natt ute :) med andra ord, triss i trissar på en bild, eller som man brukar säga tre flugor i en smäll ;).
Fler trissar hittar du hos fototriss.
Nu skall jag och björnungarna gå och bada.
Ha det så gott!

15 kommentarer:

cat sa...

Din svanbild är jättevacker, så den blir favorit för mig:)

According to Nicky sa...

Fina bilder!! Ville bara kika in och önska dig en underbar andra advent! Kram/Nicky :)

Camilla Alvén sa...

Hej!
Hoppas att ni har en mysig andra advent, fast ni kanske inte tänder ljus i värmen? Här är det så grått och kallt att vi tänder ljus i hela huset
Ha det bra
Kram

Kjell E sa...

Fin triss.
Är det på damtoaletten?
Svanarna för tankarna till stadsparken i Alingsås där de har svarta svanar.

Cumulunimbus sa...

Fina bilder! Den toaletten hade jag gärna besökt, väldigt fashinerande inredning på min ära :)

christina sa...

Svanarna är jätte vackra!!

Misswhatsit sa...

Vackra bilder och fyndig triss. Får mig att längta till Thailand.

Monica Sjögren sa...

Wow...vilken toalett :)
Fin triss

sinneskatten sa...

Bilden med svanarna gillar jag svarta svanar har jag bara sett på bild, men så ståtliga de är.

ElinsPhoto sa...

Fina bilder. Jag gillar särskilt mittenbilden med svanarna, oerhört vacker miljö runtom dem.

Frida sa...

Det såg ruskigt gott ut det på första bilden!
Skulle väll inte säga att jag är myntsamlare, men jag tycker mynt är lite roliga och fina så jag sparar de olika jag kommer över på resor och så.

Anonym sa...

Mmm, den där grillade kycklingen ser god ut :))

Rosor och ruiner sa...

Classic Forest verkar vara en riktigt häftig restaurang! Ha det gott i värmen!

Skogens drottning sa...

Härliga bilder! Och vilket badrum!!! Imponerande!

Ha det gott!

Anonym sa...

Tack för din kommentar :-)
Det var en exotisk triss du bjuder på. I synnerhet toaletten tycker jag verkar vara av det slaget som inbjuder till ett extra besök :-)

Related Posts with Thumbnails