lördag, januari 16, 2010

Koh Kut


Ha en fin lördag!


9 kommentarer:

Lisa sa...

Turkost som havet är min älsklingsfärg... oj vad jag längtar efter lite värme och sol.

Ingalill sa...

Längtar tillbaka till Thailand när jag ser din bild :)

Camilla sa...

Hej - tack för din hälsning!

Va kul att höra ifrån Thailand live :) Ni bor alltså där nere? Vi var på Koh Chang för ett par år sedan - det ligger väl inte så långt därifrån ni är? Koh Kut känner jag igen :)

Barnen går alltså i skolan? Har ni hyrt ett hus? Å jag är ju så nyfiken på sådana här äventyr...

Vi åker till Koh Lanta i början av februari men blir bara borta i drygt två veckor i år:(

Ha det gott - hör gärna av dej igen!

Pia sa...

Ser underbart ut!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Förtrollande underbart, skulle inte säga NEJ till att vistas där :)

Ha en fin kväll/E-L

Maria sa...

Vackert färgglatt, palmer och turkosfärgat vatten är verkligen en färgkontrast mot all vit snö.

Shannara sa...

Vilken underbar färg på havet!!!

Pennelina sa...

Härliga färger!

Ha det gott :-)

Kram från Pennelina

Anna sa...

I den färgsprakande naturen hade jag gärna tagit en sväng med min kamera... Men jag får nöja mej med att drömma mej bort och njuta av din bild i stället:-)
Mvh Anna

Related Posts with Thumbnails