tisdag, mars 16, 2010

Breakfast at Pathumwan Princess Hotel, Bangkok

Varför inte lite sushi.

Frukost utbudet är aningen större på första våningen.
Det kan dock kännas tråkigt att sitta och äta frukost på the ground floor…
ja, även om man sitter här ;),


efter att man har njutit av frukosten vid poolen, på åttonde våningen.
Sedan är det lite tråkigt att jag inte har tagit bättre bilder… men hellre dessa med den gammla pocketkameran, än inga alls ;). Jag kände mig som värsta papparatzin när jag, snabbt och utan att någon märkte mig (I wish ;) försökte ta några bilder...

Trevlig tisdag!



15 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, vilken frukost :)

Freedomtravel sa...

Det är ganska sällan jag vaknar på morgonen och är sugen på sushi... men jag skulle ändå inte klaga på den där frukostbuffén!

LissenTo sa...

Tror jag kommer och äter frukost vid polen.
Den tanken känns INTE tråkig :-)
Kram. Lissen

Monica o Jacob sa...

Det var ingen dålig frukost det där inte, blir mätt bara av att titta på bilderna.
Ha det bra;-)

Herr Nilssons Fru sa...

Nä nu håller jag inte med. De här ser inte det minsta tråkigt ut, jag kan tänka mig att äta frukost, lunch o middag där i några veckor faktiskt.....ser redigt gott ut!!!
Kramiz Anki N

Annelie sa...

Tråkigt? Ånej, mig lurar du inte!
Du ser ut att ha haft det alldeles förträffligt!
*skratt*

Anonym sa...

Tack för dina fina bilder från Bangkok och reggaefestivalen, jag hörde av min pappa som bor i Mae Phim att det var riktigt trevligt med festival. Nu kommer vi snart dit, om 16 dagar närmre bestämt och dina bilder och text gör att vi längtar ännu mer:-) Du sover väl nu men trevlig tisdag på dej med.

Anni sa...

Ja FY så TRÅÅÅKIGT det där såg ut!
Not.

anki sa...

vackra bilder och det kan ju lätt bli tråkigt på hotell :-)

ha en skön dag

Ariella sa...

Hej
Hade gärna ätit den frukostne, tja kanske inte sushi då men resten :)
Frukost vid poolen är ingen tråkig tanke :D

Kram och ha en fortsatt bra dag :)

Misswhatsit sa...

Fina bilder. Jag tycker det är tråkigt att jag inte är där.;)

mimmi sa...

Det är nog ingen frukost jag vill ha precis :) men det var underbara bilder :)

Maria sa...

Du det där ser verkligen härligt ut:)

Unknown sa...

Vilka härliga bilder. Gillar hotellen i Bangkok, där kan man verkligen unna sig lite lyx.

Pennelina sa...

Även om jag ääälskar sushi så trivs jag inte i stan, så jag är tråkig nog att göra mina själv ;-)

Underbara bilder!

Kram från Pennelina

Related Posts with Thumbnails