onsdag, mars 17, 2010

Vintersport ;)

14 kommentarer:

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hej hopp!

Nej, det var inte alls svårt att hitta en färsk bild som skulle passa dagens ordlösa vintertema... ;)

Ha det fint!
Xini Björnmamman

Bitten sa...

Önskar att jag vore där i detta nu! Härlig bild.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Underbar vintersport bild, testar gärna :)

Ha en fin onsdag/E-L

Freedomtravel sa...

Fast det där känns som en alldeles utmärkt vintersport tycker jag...! Allt beror ju på var man befinner sig! Mycket trött på snön nu...

Maria G sa...

Härlig bild! Jag önskar att jag satt i en av de båtarna istället för att vara här i kalla Sverige :))
Ha en bra dag!

Rantamor sa...

Du skulle skämmes att visa en sån underbar bild när vi kämpar med våra vinterbilder =)
Sa innan jag gick in å kolla att va ska björnmamman hitta på som är i sommarparadiset?

Kul kul.

Ha det gott.

Pialotta sa...

Tänk du så man kan tillfredställa sin Vintersport även i ett hett land.. härligt:)

Monica sa...

Själv hittade jag ingen bild alls annat än skidspåren i snön, ganska fantasilöst men det får duga för ett icke sportfreak;-)
Ha det bra;-)

Kerstin sa...

Tänk vad vintersport kan ha olika betydelser. Härlig bild, Nina.

Nettan sa...

Annorlunda tolkning men det är klart att vintersport kan betyda vad som helt beroende på var man själv befinner sig.

Pockethexan sa...

Det där är fusk....vintersport utan snö!

..hm?

JAG ÄR AVUNDSJUK!!!

Kramis till den perfekta vintersporten!
<;D

Linn Lundin sa...

vackra bilder :)

mimmi sa...

Jag vill också ha det så nu .. inte snö utan öppet vatten ju :)
en underbar bild :)

Gunsside sa...

Det var vintersport det, tenk å ha det sånn nå !!

Related Posts with Thumbnails