onsdag, december 30, 2009

Smak av sommaren ;)



Herr Ödla tycker mycket om tusenfotingar…

5 kommentarer:

Birgitta sa...

Middag på gång för herr ödla ;)
Bra fångat på bild!

Gott Nytt År!

Maria sa...

Vilken härlig bild! Den ser rätt stor ut, den rackarn'
Gott Nytt År!

Anne sa...

Tusen millioner takk for trivleig komentar på bloggen min,hvis du ikke hadde skrevet hadde jeg aldri funnet frem hit kan du skjønne, og jeg har nå lest dine siste innlegg med stor spenning og store lyne. Skal si dere har spenende dager :-)

Ikke nordisk vinter og jul akkurat, men forandring fryder som kjærringa sa :-)

Nyt jule og nyttårsdagene dagene under palmene, og her kommer en romjulsklem fra Anne i Norge.

Benita sa...

Herr Ödla och tusenfotingar vill jag inte ha på hotellrummet då jag i början av januari reser till Thailand.:)

Intressant blogg du har, den tänker jag börja läsa regelbundet.

Tack för kommentaren hos mig och Gott Nytt År!

Camilla Alvén sa...

Uh, jag hatar tusenfotingar, vilken tur att ödlan gillar dem.
Önskar dig och din familj ett Gott Nytt År
Kram

Related Posts with Thumbnails