tisdag, januari 05, 2010

Delfiner, björnar och fiskar ;)


Tisdagstema - Trötthet

Lovet är slut och vi gick upp tidigt i morse, barnen var ändå ganska pigga inför första skoldagen. Igår hade vi tur med vädret, när vi simmade med delfinerna (som kanske blev lite trötta efter showen). Men när vi kom halvvägs till Phliu vattenfallet, såg det mörkt ut… och helt riktigt, det började ösregna. Vi skulle ändå upp till vattenfallet och bada med fiskarna, så lite ;) regn gör inget, tänkte björnpappan. Han hade rätt, så småningom slutade det regna och solen kom fram; men visst var det kul att gå runt i regnet! När dagen var slut, var vi alla nöjda med utflykten, men trötta. Idag blir det lite avkoppling vid poolen eller på stranden :).
Hoppas ni får en bra dag!

7 kommentarer:

sinneskatten sa...

Avkoppling vid poolen det låter det.
Själv ska jag strax ut och cykla i 11 minus, ditt alternativ låter mer lockande.
carina

Pennelina sa...

Tur att man aldrig tröttnar på skönhet :-) Flotta bilder!

Här har vi en fantastisk vinterdag med 25 minusgrader ute!

Kram från Pennelina

Maria sa...

Slappa vid poolen låter alldeles underbart!
Här är det nästan 15 minusgrader, och jag ska snart ge mig ut i kylan.
Ha en bra dag!

Lissen sa...

Det låter som ni har haft en både spännande och lite tröttsam dag. Mitt äventyr i dag vara att promenera i nästan -20. Fast jag var välklädd och frös inte. Ha det gott!

ormbunke sa...

Det där är ju inte helt fel att bli trött på. Här har det blivit snöskottning hela dan. Men det stärker ju musklerna och motion blir det ju också. Ha de gott i värmen. Anita

mammaxtre sa...

Simma med delfiner låter magiskt. Vad coolt att få uppleva det. Njut av värmen. Idag är det riktigt kallt i Stockholm - 17 grader. Jag gillar vinter och kyla men det är kallt idag...

Misswhatsit sa...

Det är ju OK att vara trött om man har haft roligt innan. Det lät som om ni hade en härlig dag.

Related Posts with Thumbnails