onsdag, januari 06, 2010

Rester


12 kommentarer:

Maria sa...

Sådana här rester tycker inte jag om. Varför kan inte folk använda papperskorgen, istället för att bara slänga det sådär rätt upp och ner.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Någon som tagit sig en kall en i solen :)
Fast man kan ju slänga flaskan efter sig...
Ha en fin onsdag.
/Helena

Lissen sa...

Hoppas någon kommer och plockar upp flaskan snart. Det tror jag någon gör!
Ha det bra i paradiset!

Marie sa...

Men hallå..............varför kan man inte slänga skräpet där det hör hemma, i soptunnan :-(.

En farmor sa...

En vacker bild på så tråkiga rester.
Anne

Hedwig sa...

Det där var väl ändå ganska onödigt. Jag har aldrig varit i Thailand, men min tro är att man håller ganska rent omkring sig. Så gott det nu går.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Du har rätt men flaskan var åtminstone snygg.

Pialotta sa...

Häftig bild:-)) Reaster vid en strand.. inget ovanligt alls, men hur många tänker på att fota;-) ?

Johanna - Fotoblogg! sa...

Så tråkigt att se så mycket skräp som hamnar ute i naturen.
Men fin bild!

Anonym sa...

Säkert gott och häftig etikett! Men varför inte slänga på ett bättre ställe.

christina sa...

Jag blir varm när jag ser din bild, sitter och fryser med 10 minusgrader ute och element som icke fungerar inne. Flaskan ska naturligtvis inte ligga där men du fick ett härligt foto! Dessutom har ölen samma namn som min fd man kallas. Kul!!

Kvasthilda sa...

Vilken härlig bild. Vacker rest också, även om man gärna hade sett den ligga nån annanstans än kastad sådär.
Jag gillar flaskhalsen! Om den nu bara är etiketten som släppt eller om glaset faktiskt har den där bulliga fromen.
Som Pialotta sa, inte många tänker på att fota :-)

Related Posts with Thumbnails