torsdag, januari 21, 2010

Jag tittar ner...

... i shoppingpåsen ;-)

Torsdagsfoto ~ tittar ner på nagot ~

Igår åkte vi till Laem Tong, i Rayong, och lämnade in printern på snabb reparation. Japp, de fixade den direkt, och på tio minuter ;). Efteråt blev det glass på Swensen's och en kort shoppingtur. Det blir alltid kort shopping när björnlillaflickan är med, hon vill hellre sitta och äta glass ;).
De har fått in fler fina och sköna tröjor från Body Glove, härliga färger och mönster: det blev två långärmade med (de längst ner) för det blir kallt ibland, även här i Thailand ;), annars kan jag ha de som snyggt myggskydd, istället för att ta kortärmad och spraya mig med Citronella Oil som luktar (citron) ok men ganska starkt, det är inte bara jag som bli trött på doften :)...

Väskan köpte jag för någon vecka sen, den matchar så fint även med ballerinaskorna från Lacoste (som jag visade igår).

Ha en fin torsdag!
Kram,

11 kommentarer:

Anette sa...

Mycket fint och härliga färger i din shoppingkasse! Kan tänka mig att det finns en del. Min brorson och hans flickvän sydde upp en massa kläder när de var i Thailand i höstas. Ja, dom köpte förstås en massa färdiga kläder också! /Anette

Maria sa...

Fin bild och läckra färger på t-shirtarna.
Ha en bra dag!
/Maria

Husbilen Credo sa...

Kul att få kika ned i din shopping kasse.
Bra tolkning.

Ha en fortsatt bra dag/kväll eller vad det nu är hos er.

christina sa...

Jaha, en shoppingrunda!! Inte dumt! Ha det fint!

Pennelina sa...

Härlig tolkning :-)

Kramisar!

Pialotta sa...

Shopping på gång ser jag.. Ja du ibland behöver man förnya sig.. härlig bild till temat och så passande:-)

Anna sa...

Den påsen hade jag gärna tittat ner i och burit hem:)

Tania sa...

hehe, herlig;-) Bra tolkning!
Ha en god kveld!

Lotta sa...

Häftig idé att kika ner i din kasse
Härligt tolkat...
Kramizzz / Lotta

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Tusen takk for fine ord om tulipanene mine på bloggen. Regner med at det er fine dager i Thailand nå, nyt dem! Maken til natur, mennesker og kultur er det få andre steder.

mammaxtre sa...

Att handla sätter guldkant på tillvaron. Speciellt när man får det man shoppar till en billig peng.

Ha det gott i värmen

Related Posts with Thumbnails