söndag, januari 10, 2010

Så här ser det ut där vi är idag



I fredags, eftermiddag kom första regnet på länge. Ingen bra start på svärföräldrarnas vistelse i Mae Phim, men, med tanke på att de var trötta efter flygresan och att de gick och la sig tidigt, så spelade ingen roll att det kom lite regn (ok, ganska mycket ;).

Jag är en av de få som tycker att det är mysigt med regn, i allafall när vi är i Thailand, för då vet jag att det inte dröjer länge tills solen kommer fram igen... Idag är det soligt och fint och då är det skönt med ett dopp i poolen.

Får se om vi hinner med havet också, innan det är dags för middag på Classic Forest. Skall påmina våra gäster att ta med sig kameran när det är dags för toabesök, fniss... om ni inte har sett restaurangens toaletter (jag har lagt bilder på de, tidigare under "Classic Forest") så får ni klicka er dit, här :).

Ha en fin söndag!
Kram,


19 kommentarer:

christina sa...

Underbara bilder som värmer. Ha en bra dag!

Pillargontanten sa...

Åh, skulle lätt kunna byta den värme du har mot den stränga kyla som just nu råder över Värmland!
http://pillargontanten.blogspot.com/2010/01/fototriss-sa-har-ser-det-ut-dar-jag-ar.html

Anette sa...

Vad skönt att få titta in hos dig och se dina sommarvarma bilder! Lite annat än det ser ut hos mig, så något bad i poolen blir det inte för mig :-) /Anette

Frida sa...

Inte bilder man väntar sig en sån här iskall dag, men sen är ju du i Thailand och har det sådär varmt och skönt. Fina bilder!

Marie sa...

Lite skillnad mot vintern här hemma :-) Om än den är helt underbar år.

Anonym sa...

Ja, man kan ju säga att dina bilder skiljer sig en smula från våra här hemma i kylan, ser dock underbart ut :)
Ha en fin söndag.
/Helena

gittan sa...

Oh... där skulle man ju varit nu!

Paula sa...

Åh tack för dom varma bilderna det värmde verkligen. Nu känns det inte så kallt med snö å massa minus grader..
Ha en underbar dag..

Barbro S sa...

Åh, härligt varma bilder att drömma sig till, håller med föregående om att det verkligen är skillnad mot vintern här i norr.

Misswhatsit sa...

Vilken vacker triss.
Det är fint här också, men jag byter gärna plats omgående. :)

Tack för kommentaren hos mig.
Ha en härlig söndag !

Gunvor sa...

Åhh så härligt det ser ut! Fast jag gillar ju vintern också. Men nu räcker det med kyla. Vi har haft mellan 25- och 30- grader sen före jul. Då bör väl vi ha fått våran del av kyla.Men vackert är det.
Fin triss var det här. Varm o skön!
Ha det underbart därborta.

Anonym sa...

Vad skönt att få se lite värmande bilder.

Lasseivomma sa...

Jag ser en liten skillnad mot mina bilder, men har svårt att komma på vad det är ;-)
Jo visst, badringar har vi inga framme i dag.

Lenas Fotoblogg sa...

JA det är konstigt.. samma sol men helt olika väder....

sinneskatten sa...

Jag blir så "avundsjuk" sjunger en lite låt för dig....
Det ser helt enkelt helt underbart ut!

The Primetime family sa...

Ah vad harligt! Nu langtar jag verkligen tillbaks till underbara Thailand! Trevlig helg! towe.

Jah Hollis sa...

En påtaglig kontrast mot alla vinterbilder här hemifrån. Men det är faktiskt vinter i h-e-l-a Sverige nu.

Anni sa...

Så underbart att slippa se snö!

Shannara sa...

Som vanligt så längtar jag mer efter värmen då jag besöker dej...

Underbart!

Försökte få mor och far att packa med mej å kidsen i resväskorna ner till Brasilien, men det gick inget bra!

Related Posts with Thumbnails