fredag, februari 12, 2010

En timmes oljemassage i solnedgången...

De fina orchidéerna vi köpte på Orchidélandet, i december mår så bra så, men undrar om inte jag skall pryda verandan med ytterligare ett par orchidéer…

Fredag idag, och massage dag för min del. Cykla till favorit massagestället hittills (det var ett tag sen jag var där sist…) som ligger vid stranden, och njuta av en oljemassage i solnedgången, det är mina planer för eftermiddag. Denna helg, vet jag inte exakt vad vi kommer att göra… hm, vi väntar på att de stora björnungarna kommer hem från skolan och låta de bestämma ;). Förresten, det är ”Valentine’s Day Disco” idag efter skolan, och alla fick ha röda kläder istället för uniformen. Det kommer att finnas lite olika aktiviteter så som tävlingar, lotterier… spännande, och sen kommer de att dela rosor, och kanske godis, till varandra.
What about you? Har ni några speciella planer för helgen?
Hoppas ni får en mysig fredag!

12 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Vilken colorful bild, gillas mycket! Många detaljer och mycket att titta på, snyggt!

Ha det gott//E-L

Jah Hollis sa...

Det var snygga färger och mönster i den bilden.
Här i Sydsverige får vi nog kura inomhus och ta oss igenom ännu ett snöoväder i dag.

imsy sa...

Åh så fint! Jag gick och tittade på mina orkidéer inatt när temat kom upp, men det var ju fel färger.

Pialotta sa...

Livsnjutare .. visst är du? :-) Förstår det är hur härligt som helst med oljemassage.. väldigt vackra orkidéer, speciellt den i lila/svart/mörk:-) Ha de bara så skönt du kan-)

Kerstin sa...

Oj vilken maffig bild. Så många färger och så vackra orkidéer. Jag njuter.
Ha en fin helg.

Cecilia Artista sa...

Vilka fina orkidéer du har. Häftiga färger!

Det verkar ju inte så dumt med massage i solnedgången. Det var säkert skönt!

Unknown sa...

Morrn.

Vackra blommor, och bilden flott, med riktiga färger.

Hade bra.

Hasse A

Linda sa...

Lät härligt, tänkte jag skulle ta massage imorgon. Har inga större planer för helgen, fortsätta njuta av värmen, stranden, vattnet och varandra =) Ev blir det ett besök på Ken´s resturang eller så blir det i veckan. Förresten, brukar det vara mycket folk så man ska boka eller är det bara att åka dit?

mimmi sa...

Jösses .. vilken bild :) så HIMLA snygg :D Jag skulle lätt ha en sån som en stor tavla hemma :)

Gissan sa...

Ja där var det riktigt beige o lila.
Trevlig helg!
Gissan

B i r g i t t a sa...

En underbar bild bjuder du på och avundsam massage - thailändsk - fast det kan man få här också dock inte vid stranden ;)
Min dotter - som är med mig i Budapest nu - fyller år på Valentine day så det blir lite fira och fortsatta kulturella aktivteter :)

Mona sa...

En spännande och färggrann bild. Oljemassage låter helt underbart.

Related Posts with Thumbnails