tisdag, april 20, 2010

Svalka med en god vattenmelon shake

Ja, det kan man göra på Ken's Beach. Att lyssna på musik och njuta av en god thai maträtt i den härliga miljön, är inte heller fel. Har dock inte hört de spela gitarr...
Tisdag idag, och den ena marknaden utanför Mae Phim, är öppen. Alltid roligare att åka dit och köpa frukt, grönsaker, fina rosor :). Även den stora kvällsmarknaden i Klaeng är öppen på tisdagar.
Nu ska jag göra en fruktshake: ananas, mango, äpple och apelsin kommer smaka underbart gott ;).
Ha en bra dag! 

8 kommentarer:

Pialotta sa...

Så fantastiskt underbart.. bilden helskön.)

Anonym sa...

Namnam..ser gott ut :)
Ha en fin dag.
Helena

Daniela sa...

Det du beskriver är musik i mina öron och frukt drinkarna han gör får det att vattnas i mun på mig :)

Anonym sa...

Mmmm vilka härliga drinkar!

"Lillagul" sa...

Mmm , det där ser smaskens ut !!!
Kan du inte skicka hit ett par :)
Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll !

Linda T sa...

Gud, vad gott! Fick sån oerhörd längtan igår när jag lästa ditt inlägg, både med fruktdrinkarna och åka på marknad -det vill jag oxå =)

Men nu har vi bestämt oss för att åka i slutet av feb alt början av mars. Även om vi var jätte nöjd med det hus vi hyrde, så kommer vi hyra Marias nästa år.

Ha det gott i värmen!

CJ sa...

Vilka härliga kort!

Swethaiparadise sa...

Du har alltid så härliga bilder, du har verkligen fångat "det" i alla dina bilder.
Tack för att jag får titta och läsa.
/Stina

Related Posts with Thumbnails