tisdag, maj 25, 2010

Bäst i test

Lite mer solgul, denna gång från frukostbordet vid Pathumwan Princess Hotel i Bangkok. Bland annat mango, banan, olika sorters meloner, ananas, papaya och goda fruktjuicer.

Nu ska jag göra lite mer research om vilken plattång kan tänkas vara bäst att ha. Jag har alltså länge tänkt köpa en... Har förstått att ghd märket skall vara mycket bra... men även Ga.Ma... Och så ska man förstås ta en närmare titt på värmeskyddande produkter. 
Visst är det enklare att gå till salongen, som jag gjorde igår när jag även passade på att förnya frisyren då vi var inne en sväng på Laem Thong i Rayong ;) men nu känner jag att jag, som min björnlillaflicka säger, jag vill göra, jag kan själv nu, hihi :)... Har ni plattång och hur ofta använder ni den?
Ha det gott där ute!

4 kommentarer:

Carina sa...

Gult blir jag glad av!
Så gott det ser ut...
Ha en underbar tisdag.
Kramen.

Unknown sa...

Ser underbart frestande ut, med all frukt.
Och visst har jag en plattång, men inte använder jag den mer än kanske en gång i månande. Mest när håret ser ovanligt risigt ut.
Ha det bra.
Camilla

"Lillagul" sa...

Vilken härlig fruktbuffé !
Ser smaskens ut !
Äger ingen plattång för mitt hår är fullt tillräckligt platt/rakt ändå :)
Hade en såndär borstlocktång men den använde jag bara två gånger och båda gångerna fick min man komma och hjälpa mig loss :)

Piccolina sa...

Ha, ha - hemma använder jag plattång en gång i veckan.
I Thailand med denna fukt blir det krulligt mest hela tiden så plattången går varm meddetsamma när håret torkat efter dusch - alltså varje dag - nästan i alla fall...

Leve plattången!

Related Posts with Thumbnails